EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
FMF 2017 (10)
   
 

SKUTECZNE PRAKTYKI

UBEZPIECZENIE I ZARZĄDZANIE
FLOTĄ SAMOCHODOWĄ:
PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW


szkolenie-warsztaty-networking
DWIE CZĘŚCI:

10 października (część pierwsza)
oraz
14 listopada 2017 r. (część druga - UWAGA - nowy termin)
Warszawa - Airport Hotel Okęcie ****

 




Już 10 października oraz 14 listopada 2017 r. (nowy termin) w Warszawie odbędą się dwie niezależne części, organizowanego przez magazyn EuroFlota, spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu FLEET MANAGEMENT FORUM. Podczas serii wykładów i warsztatów prowadzonych przez najwyższej klasy ekspertów, w październiku (część pierwsza) i listopadzie (część druga) będzie można dowiedzieć się m.in. • jak możemy się bronić przed wysokimi cenami flotowych ubezpieczeń, • jak telematyka może wpływać na ograniczenie ich kosztu, • jakie elementy psychologicznego szkolenia kierowców są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa naszych kierowców/pracowników, • jakie specyficzne warunki należy uwzględniać konstruując umowę flotową z zakładem ubezpieczeń, • co w praktyce jest negocjowalne przy ubezpieczeniu floty leasingowanej/wynajmowanej, • jak optymalizować flotowe ubezpieczenia i likwidację szkód, • jaki jest wpływ sposobu likwidacji szkód na wartość rezydualną pojazdu, • jakie są zalety i wady różnych sposobów zatrzymani ryzyk oraz jak powinna być skonstruowana polityka samochodowa w zakresie napraw powypadkowych.

X edycja Fleet Management Forum, to dwie niezależne części szkolenia pod wspólnym tytułem "UBEZPIECZENIE I ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW". Pozwolą one zdobyć unikalną wiedzę i poznać sprawdzone praktyki w zakresie efektywnego obniżania kosztów flotowych ubezpieczeń oraz zarządzania parkiem samochodowym, a także kształtujące się w tym obszarze trendy. Tradycyjnie już, będzie też okazją do twórczej dyskusji i wymiany doświadczeń między uczestnikami oraz nawiązania ważnych branżowych i zawodowych kontaktów.
Zapraszam i do zobaczenia,

Paweł Baran redaktor naczelny magazynu EuroFlota



 


ADRESATAMI październikowej oraz listopadowej części Fleet Management Forum
"UBEZPIECZENIE I ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW",są:


Fleetmenedżerowie, administratorzy flot, pracownicy działów zakupowych, działów księgowych, pracownicy rozliczający samochody w firmie oraz osoby, które bezpośrednio lub pośrednio zarządzają flotą samochodową firmy lub koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie.

Członkowie kadry kierowniczej firm - dyrektorzy finansowi, administracyjni, ds. transportu i logistyki, zarządzający; prezesi, członkowie zarządu - którzy poszukują precyzyjnych i optymalnych metod zarządzania flotą oraz obniżania kosztów działalności przedsiębiorstwa.


Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu ubezpieczeń i metod obniżania kosztów oraz zarządzania samochodową flotą.




 
Obydwie części spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu "FLEET MANAGEMENT FORUM" WAŻNE, gdyż powiemy na nich m.in. o:


Ubezpieczyciel i flotowy decydent - czy możliwa jest współpraca "win-win".

Dlaczego instytucje finansowe / CFM wymagają napraw na częściach oryginalnych i nie chcą akceptować udziałów własnych w AC?

Czy inwestycja w telematykę może być zbilansowana niższymi składkami ?

Przyszłość ubezpieczenia OC - mamy wpływ na wysokość składki, czy płacimy ukryty podatek?

Czy jesteśmy skazani na drogie polisy? Czy możemy mieć wpływ na ceny, jakie płacimy za ubezpieczenie naszej floty?

Czy wielkość i rodzaj floty samochodowej ma wpływ na to, jakie metody zatrzymania ryzyka zastosować?

Jakie są rzeczywiste korelacje pomiędzy systemami telematycznymi, a obniżeniem szkodowości i jak może/powinien wyglądać idealny system telematyczny?

Czy i kiedy będziemy mogli liczyć na niższą stawkę ubezpieczeniową floty, opartą o telematykę - w uproszczeniu, o styl jazdy kierowcy - a nie o wiek jego samego i samochodu. Czy takie rozwiązania z powodzeniem funkcjonują na świecie, jeżeli tak, to czy i kiedy mogą zacząć funkcjonować w Polsce?

Czy i jak można dofinansować szkolenia z EcoDriving-u lub defensywnej jazdy?

Jakie elementy psychologicznego szkolenia kierowców są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa i co musi się zmienić w myśleniu kierowców, aby zmieniło się zachowanie za kierownicą?

Czy troska o bezpieczeństwo kierujących = niższa szkodowość = niższa składka?

Jakie są skuteczne sposoby negocjacji z firmą ubezpieczeniową? Jaką pozycję mają tu firmy finansujące swoją flotę zewnętrznie i w jakiej sytuacji znajdują się floty finansowane ze środków własnych?

Czy w umowach flotowych można stosować tak zwane klauzule niedozwolone (abuzywne), wpisane do rejestru przez UOKiK? Jaki jest wpływ dedykowanych produktów ubezpieczeniowych dla klienta korporacyjnego na występowanie klauzul abuzywnych?

Co w praktyce jest negocjowalne przy ubezpieczeniu floty leasingowanej/wynajmowanej?

Jakie metody analizy można zastosować dla znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy stosowanie do naprawy pojazdu „zamienników” może wpłynąć na wartość rezydualną pojazdu?

Modelowanie kosztu ubezpieczenia floty w zależności od tego, czy decydujemy się na pełną ochronę autocasco, czy wprowadzamy udziały własne o różnych poziomach wielkości.

Na co postawić - naprawy w ASO, czy w niezależnych sieciach serwisowych?

Jakie są składowe ceny, którą płacimy za polisy i jak możemy na nie oddziaływać, żeby płacić mniej?




Już 10 października oraz 14 listopada 2017 r.
dwie niezależne części spotkania szkoleniowo-networkingowego z cyklu

Fleet Management Forum
edycja 10

UBEZPIECZENIE I ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ:
PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW

Warszawa - Airport Hotel Okęcie ****





 

PROGRAM

CZĘŚĆ I
FLEET NANAGEMENT FORUM edycja X
10 października 2017 r.


I. 10 października 2017 r. (część pierwsza)

Przyszłość polskich ubezpieczeń flotowych

panel dyskusyjny (mini debata otwierająca)


1. Ubezpieczyciel i flotowy decydent - czy możliwa jest współpraca "win-win".
2. Dlaczego instytucje finansowe / CFM wymagają napraw na częściach oryginalnych i nie chcą akceptować udziałów własnych w AC.
3. Telematyka w służbie obniżania składek - czy to się opłaca i czy inwestycja w telematykę może być zbilansowana niższymi składkami?
4. Przyszłość ubezpieczenia OC - mamy wpływ na wysokość składki, czy płacimy ukryty podatek?


 Moderator: Dyskutanci:
 Władysław Wilkiel Krzysztof Dudziak Piotr Bryński Piotr Gortatowicz



 
 zastępca red. naczelnego magazynu EuroFlotaprezes zarządu Idea Fleet SA  dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU SA Vienna Insurance Groupbroker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service 






II. 10 października 2017 r. (część pierwsza)


Wysokie ceny ubezpieczeń - co z tym robić?

1. Od początku roku 2017 ceny ubezpieczeń komunikacyjnych systematycznie rosną. Podwyżki dotknęły większość zarówno mikroprzedsiębiorstw, jak i dużych flot. Konsekwentnie drożały polisy OC, ale wzrosły też ceny za ubezpieczenia dobrowolne – autocasco i assistance. Aktualnie wydaje się, że rynek powoli się stabilizuje. Czy to oznacza, że jesteśmy skazani na drogie polisy?
W pierwszej części wykładu szkoleniowego poszukamy przyczyn takiego stanu rzeczy:
Czy wysokie ceny są skutkiem pazerności zakładów ubezpieczeń?
Jakie są wyniki rynku, kto na nim zarabia, kto traci?
Czy podwyżkami steruje jakaś niewidzialna ręka?
Czy może jest ona widzialna i przybiera postać regulatora, tj. Komisji Nadzoru Finansowego?

2. W drugiej części wykładu szkoleniowego zastanowimy się, czy mamy wpływ na ceny, jakie płacimy za ubezpieczenie floty. Dowiemy się, jakie są składowe ceny, jaką płacimy za polisy i jak możemy na nie oddziaływać, żeby płacić mniej.
W jaki sposób możemy wpływać na
obniżenie ilości szkód, jakie powodują nasi kierowcy?
Czy możemy płacić mniej za naprawy i o ile?
Czy obniżymy realnie koszty, biorąc na siebie część ryzyka od ubezpieczyciela, czyli ubezpieczając się „nie całkiem”?

3. Trzecią część wykładu szkoleniowego poświęcimy tematowi zatrzymaniu ryzyka.
Udziały własne. Franszyzy. Agregaty. Klauzule udziału w zyskach. Captive. Co to wszystko oznacza i czy warto je stosować?
Czy wielkość i rodzaj floty samochodowej ma wpływ na to, jakie metody zatrzymania ryzyka zastosować?
Czy to się w ogóle opłaca? Czy obniżenie składek przy zatrzymaniu ryzyka może być adekwatne i suma kosztów może spaść?

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.


 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i zarazem praktyk Piotr Gortatowicz, broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service. 

III. 10 października 2017 r. (część pierwsza)

Jak telematyka może wpływać na ograniczenie

kosztu ubezpieczeń?


1. W jaki sposób instalacja systemu telematycznego może wpłynąć na zmniejszenie częstości szkód we flotach?
2. Jakie są rzeczywiste korelacje pomiędzy systemami telematycznymi, a obniżeniem szkodowości?
3. Jak powinien wyglądać idealny system telematyczny?
4. Jakie są wzajemne powiązania i korelacje pomiędzy EcoDriving-iem, defensywną jazdą, zmniejszoną częstością wypadków? Polityka flotowa a regulacje podnoszące bezpieczeństwo – praktyczne przykłady zapisów i wdrażanych rozwiązań.
5. Czy i jak można dofinansować szkolenia z EcoDriving-u lub defensywnej jazdy?
6. Czy troska o bezpieczeństwo kierujących = niższa szkodowość = niższa składka?
7. Jakie dane można wydobyć dzięki telematyce i jak można je skutecznie "sprzedać" w negocjacjach z ubezpieczycielem?
8. Sposoby negocjacji z firmą ubezpieczeniową. Jak rozmawiać z tym sektorem rynku, który wolno chłonie nowinki techniczne. Jaką pozycję mają tu firmy finansujące swoją flotę zewnętrznie i w jakiej sytuacji znajdują się floty finansowane ze środków własnych?
9. Perspektywa pojawienia się oferty ubezpieczeniowej skierowanej do flot obejmującej ścisłą korelację wysokości składki ubezpieczeniowej z danymi ma temat stylu jazdy kierowców, płynącymi z systemów monitorujących flotę. Czy takie rozwiązania z powodzeniem funkcjonują na świecie?
10. Jak może wyglądać proces miesięcznego naliczania składki ubezpieczeniowej?
11. Perspektywa czasowa i jakościowa takich rozwiązań - panel dyskusyjny.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzą eksperci i praktycy:

 
Tomasz Rudyk
członek i założyciel Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, wykładowca na Politechnice Warszawskiej, właściciel firmy RudykON
 
Mariusz Stasiński
wielokrotny prelegent na konferencjach flotowych, szkoleniowiec w zakresie zarządzania flotą, wykładowca na Politechnice Warszawskiej

IV. 10 października 2017 r. (część pierwsza)

Psychologia za kierownicą


W Polsce jest obecnie pół miliona pojazdów, które na bieżąco monitorowane są przy użyciu dedykowanych systemów telemetrycznych. Analiza i obróbka danych pozyskanych dzięki systemom monitorującym styl jazdy kierowców daje możliwość, między innymi tworzenia inteligentnych polis komunikacyjnych oraz planowania szytych na miarę interwencji zwiększających bezpieczeństwo kierowców we flotach.
Podczas wykładu powiemy m.in.:


1. W jaki sposób wiedza psychologiczna wzbogaca możliwości systemów telemetrycznych?
2. Jaka jest charakterystyka psychologiczna ryzykownego kierowcy?
3. Które dane ze złącza diagnostycznego i szyny CAN bierzemy pod uwagę przy tworzeniu psychologicznych profili kierowców?
4. O faktach i największych mitach. Jakie strategie zmiany zachowań na drodze są skuteczne, a jakie przynoszą skutek odwrotny do zamierzonego?
5. Dlaczego na niektórych silniej działają kary za naruszenie zasad bezpieczeństwa, a na innych silniej działają nagrody?
6. Jakie elementy psychologicznego szkolenia kierowców są kluczowe dla poprawy bezpieczeństwa?
7. Co musi się zmienić w myśleniu kierowców, aby zmieniło się zachowanie za kierownicą?

 
Wykład szkoleniowy poprowadzi ekspertka i praktyk, dr Anna Kwiecień, koordynatorka merytoryczna, wiceprezeska zarządu Fundacji ZenDriving.

V. 10 października 2017 r. (część pierwsza)

Warsztat
Telematyka a zmniejszenie częstotliwość szkód we flocie

Podczas części warsztatowej zostaną zaprezentowane:
1. Dwa case study bazujące na wdrożeniach systemów telematycznych we flotach. Pierwszy będzie bazował na danych z firmy użytkującej pojazdy poza granicami RP, a drugi z firmy użytkującej pojazdy na terenie Polski.
2. Pokażemy pełne procesy począwszy od "momentu wejścia" poprzez wdrożenie i "życie projektu" oraz efekty w postaci obniżenia szkodowości oraz uzyskania wymiernych oszczędności. Pokażemy zarówno metodologię całego procesu jak i szczegółowe parametry brane pod uwagę przy poszczególnych wdrożeniach.
3. Ponadto przestawimy możliwości dotyczące rozwiązań typu Pay As You Drive oraz Pay How You Drive.
4. Case Study, porównania, narzędzia, przykłady, opinie i optymalizacja.

Warszatat problemowy poprowadzą eksperci i praktycy:
 
Tomasz Rudyk
członek i założyciel Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych, wykładowca na Politechnice Warszawskiej, właściciel firmy RudykON
 
Mariusz Stasiński
wielokrotny prelegent na konferencjach flotowych, szkoleniowiec w zakresie zarządzania flotą, wykładowca na Politechnice Warszawskiej
VI. 10 października 2017 r. (część pierwsza)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania.






 
PROGRAM

CZĘŚĆ II
FLEET NANAGEMENT FORUM edycja X
14 listopada 2017 r.
(nowy termin)


I. 14 listopada 2017 r. (część druga - nowy termin)

Konstruujemy umowę flotową z ubezpieczycielem

Ten wykład szkoleniowy będzie praktycznym poradnikiem, na co zwrócić uwagę podpisując umowę ubezpieczenia floty, tzw. umowę generalną, z towarzystwem ubezpieczeniowym. Na przykładzie dwóch podstawowych produktów, tj. autocasco i assistance, poznamy niuanse i szczegóły, na które warto zwracać baczną uwagę.
W pierwszej części wykładu szkoleniowego poszukamy przyczyn takiego stanu rzeczy:

1. Czy mamy wpływ na zapisy umowy ubezpieczenia? Umowa adhezyjna i wzorzec umowny, a tryb negocjacyjny?
2. Czy każda flota potrzebuje takich samych warunków? Jakie są specyficzne zapisy dla wybranych branż?
3. Co się stanie, jeśli nie zapłacimy składki na czas?
4. Jakie pułapki mogą czyhać na nas w tzw. ogólnych warunkach ubezpieczenia?
5. Czy w umowach flotowych można stosować tak zwane klauzule niedozwolone (abuzywne), wpisane do rejestru przez UOKiK? Jaki jest wpływ dedykowanych produktów ubezpieczeniowych dla klienta korporacyjnego na występowanie klauzul abuzywnych? Praktyczny przegląd zapisów, na które warto zwrócić uwagę. Typowe klauzule we flotowych ubezpieczeniach komunikacyjnych.
6. W Jak szeroki zakres ochrony ubezpieczeniowej jest nam w praktyce potrzebny?

Wykład szkoleniowy połączy teorię z praktyką – pokażemy konkretne przykłady stosowanych rozwiązań w praktyce.
 Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i zarazem praktyk Piotr Gortatowicz, broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service. 

II. 14 listopada 2017 r. (część druga - nowy termin)

Ubezpieczenie floty w leasingu i wynajmie

- obszary negocjacyjne

1. Co w praktyce jest negocjowalne przy ubezpieczeniu floty leasingowanej/wynajmowanej?
Franszyzy redukcyjne.
Klauzule rozszerzające zakres.
2. Jakie są możliwe pola negocjacyjne w obszarze składkowym?
Taryfa leasingowa.
Zniżki zależne od szkodowość danego klienta.
3. Jaką argumentację uwzględni leasingodawca/ubezpieczyciel?
Szkodowość.
Rodzaj prowadzonej działalności.
Inne.
4. Praktyczny przegląd zapisów, na które warto zwrócić uwagę.
Wyłączenia.
Stosowanie franszyzy.
Ograniczenia odpowiedzialności.

Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzą eksperci i praktycy:


Piotr Bryński
dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU SA Vienna Insurance Group

III. 14 listopada 2017 r. (część druga - nowy termin)

Wpływ sposobu likwidacji szkód

na wartość rezydualną pojazdu 


Wymuszona przez prawodawstwo Unii Europejskiej liberalizacja rynku motoryzacyjnego, zwłaszcza w zakresie pochodzenia części jakie mogą być stosowane do serwisowania i naprawy pojazdów, została wykorzystana przez ubezpieczycieli do obniżenia szacowanych kosztów szkód komunikacyjnych. Znajdujący się w dwustronnych umowach „warsztat-ubezpieczyciel”, wymóg stosowania do naprawy części pochodzących ze źródeł nie autoryzowanych przez producenta samochodu, może wpłynąć na wartość rezydualną pojazdu. Ale czy rzeczywiście wpływa?

1. Jakie metody analizy można zastosować dla znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy stosowanie do naprawy pojazdu „zamienników” może wpłynąć na wartość rezydualną pojazdu?
2. Wiadomo, że w okresie normalnej eksploatacji pojazd zużywa pewne części, które muszą być wymienione. Okazjonalnie uczestniczy też w większych lub mniejszych kolizjach wymagających napraw, zazwyczaj związanych z wyminą części. Części użyte do serwisowania i naprawy pojazdu mogą pochodzić z różnych źródeł i być różnej jakości. Oszczędności generowane przy zakupie tańszych części wpływają pozytywnie na bieżące koszty eksploatacji, czy koszty naprawy powypadkowej, ale ich niewystarczająca jakość może wygenerować ponadstandardowy spadek wartość pojazdu przy jego przyszłej odsprzedaży, który „skonsumuje” wszystkie wcześniejsze oszczędności. Czy jest możliwe zabezpieczenie się przed tymi, negatywnymi ekonomicznie, skutkami stosowania tańszych części?
3. Jak można dokonać wiarygodnego porównania pomiędzy wartościami „ile można zyskać?” (wykorzystując tańsze części), a „ile można stracić?” (na wartości rezydualnej pojazdu)?

 
Wykład szkoleniowy i panel problemowo-dyskusyjny poprowadzi ekspert i praktyk Adam Markiewicz, konsultant w firmie Autovista Polska sp. z o.o.


IV. 14 listopada 2017 r. (część druga - nowy termin)

Warsztat 1
Zatrzymanie ryzyk
- zalety, wady, ograniczenia praktyczne

Na tym warsztacie można będzie zobaczyć – na przykładzie konkretnej floty, jak wygląda modelowanie kosztu ubezpieczenia floty w zależności od tego, czy decydujemy się na pełną ochronę autocasco, czy wprowadzamy udziały własne i na jakim poziomie. Z jednej strony koszt składek przy pełnej ochronie, z drugiej – obniżony koszt składek, ale także potrzeba dopłat warsztatom do obniżonych odszkodowań.

1. Kiedy taka „zabawa” ma sens?
2. Ile można oszczędzić?
3. Gdzie jest granica opłacalności?
4. Wszystko na bazie analizy przypadku opartego o rzeczywiście generowane cyfry.

 
Warsztat poprowadzi ekspert i zarazem praktyk Piotr Gortatowicz, broker ubezpieczeniowy i szkoleniowiec, właściciel firmy Gort Business Service.

V. 14 listopada 2017 r. (część druga - nowy termin)

Warsztat 2
Polityka napraw powypadkowych

Case Study, praktyczne przykłady, rozwiązania i zapisy regulaminów.

1. Ubezpieczenie komunikacyjne – odpowiedni dobór zakresu ubezpieczenia, podstawą optymalnych kosztów.
2. Likwidacja szkód spowodowanych przez osoby trzecie – bezpośrednio z OC sprawcy, czy z AC z możliwością późniejszego regresu?
3. Naprawy w ASO, czy w niezależnych sieciach serwisowych – odwieczny dylemat Fleet Managera.
4. Proces kontroli jakości napraw - gwarancja bezpieczeństwa kierowców oraz optymalnych kosztów naprawy.
5. Samochód zastępczy na czas naprawy – luksus czy standard?


Warsztat poprowadzi ekspert i zarazem praktyk Michał Gryczko - Office Manager, Bayer Sp. z o.o.

VI. 14 listopada 2017 r. (część druga - nowy termin)

Networking i przerwy kawowo-dyskusyjne

Po każdym z wykładów, przewidziane są dwudziestominutowe przerwy kawowo-dyskusyjne. W ich trakcie, przy filiżance aromatycznej kawy, można wymienić się z prelegentami spostrzeżeniami oraz poglądami, a także przedyskutować je z innymi uczestnikami Fleet Management Forum. Jest to, także znakomity czas i miejsce na nawiązanie ważnych branżowych i biznesowych kontaktów oraz wymianę doświadczeń zawodowych związanych z efektywnym zarządzaniem firmowym parkiem samochodowym. Na stoiskach naszych Partnerów nie zabraknie też atrakcyjnych upominków dla uczestników tego szkoleniowego spotkania.





Poniżej relacje z poprzednich edycji naszych szkoleń i konferencji (kliknij na zdjęcia by zobaczyć całą relację z tych spotkań):

FLOTOWE PRAWO


FLEET MANAGEMENT FORUM


ARCHIWUM NASZYCH SZKOLEŃ I KONFERENCJI


 


TERMIN I MIEJSCE
NIEZALEŻNYCH CZĘŚCI SZKOLENIA
Fleet Management Forum (edycja 10)


Termin:

CZĘŚĆ PIERWSZA
10 PAŹDZIERNIKA 2017
i
CZĘŚĆ DRUGA
14 LISTOPADA 2017 (nowy termin)

Miejsce:
WARSZAWA
Airport Hotel Okęcie ****
ul. 17 Stycznia 24









KOSZT UCZESTNICTWA
w poszczególnych, niezależnych częściach
Fleet Management Forum edycja 10 (październik oraz listopad):

Opcja 1
wybierz
DWIE CZĘŚCI
SZKOLENIA
(10 października oraz 14 listopada)

Cena regularna: 998 zł
Opcja 2
wybierz
JEDNA CZEŚĆ
SZKOLENIA
(10 października ALBO 14 listopada)

Cena regularna: 499 zł

 
TERAZ NAJLEPSZA CENA!

tylko do 29 września
RABAT 45% (dwie części szkolenia) lub 40% (jedna, wybrana część szkolenia)
 Cena po rabacie
za dwie części: 549 zł
(oszczędzasz 449 zł)


 Cena po rabacie
za jedą część: 299 zł
(oszczędzasz 200 zł)


  

od 30 września do 6 października 2017 r.:
  Cena dwóch części: 649 zł Cena jednej części: 349 zł
 

Udział w każdej z dwóch częsci spotkania szkoleniowo-networkingowego Fleet Management Forum (edycja 10),
obejmuje:
- uczestnictwo w szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- certyfikaty uczestnictwa,
- lunch,
- napoje oraz całodzienny serwis kawowy,
- prawo udziału w konkursach z atrakcyjnymi upominkami.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Podane ceny są cenami netto - zostaną powiększone o 23% VAT.
  
 KLIKNJ I WYPEŁNIJ ONLINE formularz zgłoszeniowy:

  


  


lub pobierz formularz do wydruku
-
kliknij poniżej na ikonę PDF i wybierz opcję
"Zapisz element docelowy jako" aby pobrać formularz



KONTAKT:

tel. 22/ 615 89 30

fax. 22/ 615 89 31

e-mail: szkolenia@euroflota.pl




PARTNER GŁÓWNY



PARTNERZY MERYTORYCZNI
 


PARTNERZY i WYSTAWCY