EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów (cz.2)
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Peugeot sprosta każdemu wyzwaniu
 
Systematycznie wzrasta zapotrzebowanie na samochody modyfikowane i specjalistyczne, dopasowane do różnego rodzaju potrzeb. Do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych województwa wielkopolskiego trafiły lekkie samochody ratowniczo-gaśnicze Peugeot Boxer/IUVO CARS, często zastępując wysłużone już auta typu Żuk czy Lublin z ponad 30-letnim stażem.
   
Dział adaptacji pojazdów użytkowych Grupy PSA oferuje szeroki zakres specjalistycznej adaptacji samochodów dostawczych. Przykładem mogą być lekkie samochody ratowniczo-gaśnicze z zabudową kontenerową, wykorzystywane do szybkiego dojazdu na miejsce zdarzenia (samochody z najmocniejszym silnikiem dostępnym w gamie) i udzielenia pierwszej pomocy, dopóki nie dojedzie samochód z większym zbiornikiem wodnym.

– Dzięki możliwości zaoferowania naszym klientom samochodów z adaptacją, wykraczamy znacznie ponad to, co oferują nasze standardowe cenniki. Nasi klienci są w stanie otrzymać od nas ofertę na każdy samochód dostawczy, „uszyty na miarę” ich indywidualnych potrzeb. To zapewniają nam profesjonalni handlowcy w sieci sprzedaży oraz najlepsze w Polsce firmy adaptatorskie. Firmy adaptatorskie, które posiadają naszą autoryzację, dysponują odpowiednią infrastrukturą, wiedzą, a także doświadczeniem, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować najwyższy poziom realizacji – mówi Artur Starzyński, menedżer ds. adaptacji pojazdów użytkowych Grupy PSA.

W przypadku pojazdów dla jednostek OSP województwa wielkopolskiego jako bazę wykorzystano model Peugeot Boxer z podwójną kabiną 335 L3 z silnikiem 1997 cm3 o mocy 163 KM, na której został zbudowany specjalistyczny kontener pożarniczy. Do produkcji kontenera wykorzystano profile i blachy aluminiowe, materiały kompozytowe oraz najwyższej jakości podzespoły, m.in. zestaw oświetlenia uprzywilejowanego z nagłośnieniem firmy FEDERAL SIGNAL, żaluzje aluminiowe POMMIER. Zgodnie z zamówieniem lekkie samochody ratowniczo-gaśnicze Peugeot Boxer/IUVO CARS doposażono w radiotelefon przewoźny, wyciągarkę elektryczną o uciągu 5400 kg, maszt oświetleniowy LED o mocy lamp 30 000 lumenów, agregat wysokociśnieniowy wodno-pianowy o wydajności 45 l/min ze zbiornikiem wodnym 200 litrów wykonanym z kompozytu oraz uposażenie strażaka, np. specjalistyczne buty, rękawice, kominiarki oraz hełmy.

Oprócz adaptacji, typu: zabudowy skrzyniowe, kontenerowe, izotermiczne czy dodatkowe rzędy siedzeń, w ofercie Grupy PSA znajdują się takie specjalistyczne adaptacje, jak: wozy strażackie pierwszego natarcia, skomplikowane zabudowy serwisowe, bankowozy, pojazdy do handlu obwoźnego i małej gastronomii, autolawety, koniowozy, luksusowe campery itp.    (ww)

Dowiedz się więcej - czytaj BEZPŁATNIE E-WYDANIE EuroFloty: dostęp TUTAJ

 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton