EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Udana rodzina w komplecie: Fiat Tipo 5D i kombi
 
Chociaż Fiat nie rozpieszcza fanów swojej marki częstymi nowościami, to ostatnio w szybkim tempie nadrabia zaległości. Proces ten miał swój początek w roku ubiegłym, kiedy to zadebiutował model Tipo w wersji sedan, który szybko stał się bestsellerem na wielu rynkach, w tym również i w Polsce (w ciągu kilku miesięcy sprzedano w naszym kraju 2979 egzemplarzy tego auta). Teraz rodzina Tipo jest już kompletna – powiększyła się o pięciodrzwiowe wersje tego modelu, czyli pięciodrzwiowego hatchbacka, oraz udane i popularne, szczególnie we flotach, kombi.
   
Fiat Tipo 5D (hatchback) ma długość 4,37 m, szerokość 1,79 m i wysokość 1,50 m, natomiast odmiana kombi (Station Wagon) zyskuje dodatkowo 20 cm na długości, osiągając 4,57 m. Jego wysokość wynosi 1,51 m, dzięki relingom dachowym montowanym w standardzie. Szerokość pozostaje niezmienna. Pojemność bagażnika jest najlepsza w swojej kategorii: 440 l dla wersji hatchback i 550 l dla wersji kombi.

Tipo Station Wagon to najprzestronniejszy Fiat dostępny na rynku. Długość 4,57 m zapewnia dużo miejsca dla pasażerów, co plasuje ten samochód na absolutnym szczycie swojej kategorii: wystarczająca przestrzeń dla osób o wzroście 1,87 m z przodu i jednocześnie dla 3 pasażerów o wzroście 1,80 m z tyłu plus pojemny bagażnik 550l. Praktyczność w użytkowaniu zagwarantowana jest przez „Magic Cargo Space”, który umożliwia klientowi ukształtowanie komory bagażnika według potrzeb. Nowy Tipo Station Wagon może „przyjąć na swój pokład” przeróżne wyposażenie, dopasowane do bieżących potrzeb klienta: rowery, narty, wózki, deski surfingowe i walizki. Są to niebagatelne walory zarówno dla życia rodzinnego, jak i biznesowego. Auto jest wysoko w klasyfikacji kategorii wartości TCO dzięki wyjątkowo niskiemu spalaniu, niskim kosztom obsługi, naprawy i eksploatacji. To ważna cecha dla klientów flotowych.

Wnętrza wszystkich trzech wersji Fiata Tipo są przytulne i praktyczne, idealne do komfortowych podróży. Życie w drodze ułatwiają także bogate wyposażenie standardowe oraz liczne pomysłowe rozwiązania, takie jak innowacyjny system UConnectTM 7'' HD LIVE z 7-calowym wyświetlaczem o wysokiej rozdzielczości i ekranem dotykowym.

W Polsce Tipo w wersjach 5D (hatchback) i Station Wagon (kombi) dostępne są w trzech poziomach wyposażenia: Pop, Easy, Lounge. Otwierająca cennik wersja Pop wyposażona jest w silnik benzynowy 1,4 o mocy 95 KM połączony
z 6-biegową, manualną skrzynią biegów. W standardzie m.in. klimatyzacja, radio z portem USB, centralny zamek sterowany z pilota w kluczyku, elektrycznie sterowane szyby przednie. Tak wyposażony Fiat Tipo 5D kosztuje
49 900 zł brutto.

Station Wagon w wersji Pop z silnikiem 1.4 95 KM kosztuje
53 400 zł brutto i w stosunku do hatchbacka dodatkowo w wyposażeniu standardowym ma relingi dachowe, elektrycznie regulowane szyby tylnie oraz konfigurowaną podłogę bagażnika „Cargo Magic Space”.

W gamie modelowej Tipo 5D i Station Wagon debiutuje jednostka napędowa 1.4 T-Jet o mocy 120 KM, wyposażona w fabryczną instalację LPG. Dopłata do wersji zasilanej gazem LPG wynosi jedynie 3500 zł. Instalacja LPG montowana jest w fabryce, zatem samochody tak wyposażone objęte są pełną gwarancją producenta.    (M. St.)

Dowiedz się więcej - czytaj BEZPŁATNIE E-WYDANIE EuroFloty: dostęp TUTAJ
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton