EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 168/169, luty/marzec 2017
     
 
Rok na sporym plusie
FLOTOWE TRENDY 2017 - EKOMOBILNOŚĆ
5 lat więzienia
iTuran: algorytmy najwyższej jakości
Nissan wspiera Polski Program Elektryfikacji Motoryzacji
Oceny, refleksje, perspektywy
PEUGEOT 3008 zdobył tytuł „Car of the Year 2017”!
Peugeot sprosta każdemu wyzwaniu
Pierwszy z „siedmiu wspaniałych”: Opel Insignia Grand Sport
Pikapy – auta do wielu zadań
PRAWO 2017: istotne zmiany i ich konsekwencje
Pułapki podatku VAT – nowa szansa dla sektora firm flotowych i leasingowych
Skutecznie chronią
Ścieżki kariery
To był najlepszy rok od 16 lat
Udana rodzina w komplecie: Fiat Tipo 5D i kombi
Z nowym sercem: Nissan XTrail
PSA przejmuje Opla
BMW Group Polska liderem segmentu
Rok sukcesów Toyoty
Zmiany personalne w Alphabet Polska
Sławomir Bekier dyrektorem w FCA Poland
Magda Węglewska w regionalnych strukturach Mazdy
Ewa Milczarek-Vaubourg dyrektorem marketingu Grupy PSA w Polsce
Kolejny dobry rok Mercedesa
Nie tylko flotowe rekordy Renault
Rabaty DKV na 1200 stacjach w Rosji i 23 na Białorusi
Blokady na pijanych kierowców
Długoterminowy, więc korzystny
Samochód do wykorzystania
CFM już nie niszowe
Sięgniemy głębiej do kieszeni
Nowa odsłona: Kia Rio
Liczne możliwości personalizacji: Citroen C3
Bestseller marki: Mitsubishi ASX 2017
Dacia odnowiła niemal całą gamę swych modeli
Kolorowa i praktyczna: Skoda Fabia
Ponadczasowy styl: Toyota Corolla
Klasyk na szutry i bezdroża: Kia Sportage
Magia czterech kółek: BMW serii 7
Sprawdzona konstrukcja: Mazda CX3
Dziarski wojownik: Nissan Juke
Perfekcyjny w każdym calu: Mini Cooper S Clubman
Dostawczak w klasie premium: Mercedes Sprinter
Nowe w zarządzaniu flotą
Ufając kontrolować
Auto na minuty
Mali idą śladem dużych
Gotowi na pojazdy autonomiczne
Przyjadą, by zatankować czy umyć twoje Volvo
Nagroda dla Hitachi Capital Polska
Hybryda z wypożyczalni
Kangoo Z.E. z większym o 50% zasięgiem
Sygnalizacja wyświetlana w... aucie
Efektywna współpraca
Z rynku: Premiera Volvo V90 Cross Country
Całkowicie elektryczny SUV Forda
VW Allspace – większa wersja Tiguana
Ford Fiesta nowej generacji
   
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Udana rodzina w komplecie: Fiat Tipo 5D i kombi
 
Chociaż Fiat nie rozpieszcza fanów swojej marki częstymi nowościami, to ostatnio w szybkim tempie nadrabia zaległości. Proces ten miał swój początek w roku ubiegłym, kiedy to zadebiutował model Tipo w wersji sedan, który szybko stał się bestsellerem na wielu rynkach, w tym również i w Polsce (w ciągu kilku miesięcy sprzedano w naszym kraju 2979 egzemplarzy tego auta). Teraz rodzina Tipo jest już kompletna – powiększyła się o pięciodrzwiowe wersje tego modelu, czyli pięciodrzwiowego hatchbacka, oraz udane i popularne, szczególnie we flotach, kombi.
   
Fiat Tipo 5D (hatchback) ma długość 4,37 m, szerokość 1,79 m i wysokość 1,50 m, natomiast odmiana kombi (Station Wagon) zyskuje dodatkowo 20 cm na długości, osiągając 4,57 m. Jego wysokość wynosi 1,51 m, dzięki relingom dachowym montowanym w standardzie. Szerokość pozostaje niezmienna. Pojemność bagażnika jest najlepsza w swojej kategorii: 440 l dla wersji hatchback i 550 l dla wersji kombi.

Tipo Station Wagon to najprzestronniejszy Fiat dostępny na rynku. Długość 4,57 m zapewnia dużo miejsca dla pasażerów, co plasuje ten samochód na absolutnym szczycie swojej kategorii: wystarczająca przestrzeń dla osób o wzroście 1,87 m z przodu i jednocześnie dla 3 pasażerów o wzroście 1,80 m z tyłu plus pojemny bagażnik 550l. Praktyczność w użytkowaniu zagwarantowana jest przez „Magic Cargo Space”, który umożliwia klientowi ukształtowanie komory bagażnika według potrzeb. Nowy Tipo Station Wagon może „przyjąć na swój pokład” przeróżne wyposażenie, dopasowane do bieżących potrzeb klienta: rowery, narty, wózki, deski surfingowe i walizki. Są to niebagatelne walory zarówno dla życia rodzinnego, jak i biznesowego. Auto jest wysoko w klasyfikacji kategorii wartości TCO dzięki wyjątkowo niskiemu spalaniu, niskim kosztom obsługi, naprawy i eksploatacji. To ważna cecha dla klientów flotowych.

Wnętrza wszystkich trzech wersji Fiata Tipo są przytulne i praktyczne, idealne do komfortowych podróży. Życie w drodze ułatwiają także bogate wyposażenie standardowe oraz liczne pomysłowe rozwiązania, takie jak innowacyjny system UConnectTM 7'' HD LIVE z 7-calowym wyświetlaczem o wysokiej rozdzielczości i ekranem dotykowym.

W Polsce Tipo w wersjach 5D (hatchback) i Station Wagon (kombi) dostępne są w trzech poziomach wyposażenia: Pop, Easy, Lounge. Otwierająca cennik wersja Pop wyposażona jest w silnik benzynowy 1,4 o mocy 95 KM połączony
z 6-biegową, manualną skrzynią biegów. W standardzie m.in. klimatyzacja, radio z portem USB, centralny zamek sterowany z pilota w kluczyku, elektrycznie sterowane szyby przednie. Tak wyposażony Fiat Tipo 5D kosztuje
49 900 zł brutto.

Station Wagon w wersji Pop z silnikiem 1.4 95 KM kosztuje
53 400 zł brutto i w stosunku do hatchbacka dodatkowo w wyposażeniu standardowym ma relingi dachowe, elektrycznie regulowane szyby tylnie oraz konfigurowaną podłogę bagażnika „Cargo Magic Space”.

W gamie modelowej Tipo 5D i Station Wagon debiutuje jednostka napędowa 1.4 T-Jet o mocy 120 KM, wyposażona w fabryczną instalację LPG. Dopłata do wersji zasilanej gazem LPG wynosi jedynie 3500 zł. Instalacja LPG montowana jest w fabryce, zatem samochody tak wyposażone objęte są pełną gwarancją producenta.    (M. St.)

Dowiedz się więcej - czytaj BEZPŁATNIE E-WYDANIE EuroFloty: dostęp TUTAJ
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton