EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 176/177, październik/listopad 2017
     
 
Solidny filar
20 lat Volkswagen Leasing w Polsce
2018 – rok kolejnych zmian
Bezpieczny kierowca pracuje na wizerunek firmy
BZ WBK Leasing wyłącznym partnerem finansowym Subaru
Flotowy pakiet bezpieczeństwa
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
Infiniti Q50 – najchętniej kupowany model
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
Infiniti: diametralna zmiana strategii
Jak dobrze ubezpieczyć flotę
Jak ujarzmić flotę i zostać bohaterem w swojej firmie
Mandat – przyjąć czy iść do sądu?
Nie piłeś, nie jedź!
Odmłodzony crossover: Nissan Qashqai
Przygoda z Infiniti
Q60 – klasyka coupé
Rośnie w Land Roverach
Stale doskonalimy jakość obsługi
UBEZPIECZENIE FLOTY SAMOCHODOWEJ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW cz.1
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
PSPA: 7 tys. punktów ładowania aut elektrycznych w Polsce do 2020 r.
e-Golfy w ABB Polska
Niebezpieczne polskie drogi
200 000 aut sprzedała Grupa PGD
Agata Chowaniec dyrektorem zarządzającym w Car-Port
Cena najważniejsza
Auto elektryczne za prawie 1 mln zł
Podyplomowe studia zarządzania flotą
Przegląd prasy
Coraz więcej firm oferuje auta na minuty
Sprzedaż na kilka sposobów
Przemyślana konstrukcja: Kia Stonic
Auto z charakterem: Skoda Karoq
Więcej technologii: Peugeot 308
Mały i bardzo przestronny: Ford KA+
Nieduży wielki samochód: Fiat 500
Magia mocy Lexusów
Nowa era popularnego kompaktu: Honda Civic
Komfortowa i ekologiczna: Kia Optima Plug-in Hybrid
Z kosmicznym kokpitem: Toyota Prius
Ekologiczny w trzech opcjach: Hyundai Ioniq
Maksymalnie funkcjonalna: Skoda Octavia
Zgodnie z życzeniami klientów: VW Crafter
Przewiezie wszystko: Mercedes Sprinter
LoJack chroni skutecznie
Ubezpieczenie w CFM
Skuteczna likwidacja szkody
Renault: lakier do paznokci naprawi rysy na karoserii
Okulary w stylu Nissana Micra
Renault Trezor sensacją targów
„Inteligentne” ławki Forda
Innowacyjna Toyota
Robert Lewandowski w Audi RS 6 Avant
Z rynku - Piotr Bryński
Z rynku - Bernadeta Stożek
Nowe Audi A8 jeździ autonomicznie
Volkswagen rozpoczął sprzedaż dłuższego Tiguana Allspace
Nowość Hyundaia – Kona
Mobilny salon Renault
Dacia odmłodziła Dustera
Audi A1 z pilotem jazdy w korkach
Compass, czyli nowa terenówka Jeepa
Skoda Kodiaq Scout w Polsce
Europejski debiut Forda Mustanga GT4
Fiat 500X – kolejna wersja ikony
Ford Tourneo Custom – uniwersalny mikrobus
   
home.kpmg.com
  pokaż wszystkie numery
 
Rasowy SUV: Peugeot 5008
 
Peugeot stawia na wielofunkcyjnego SUV-a. Po udanym debiucie modeli 2008 i 3008 na rynek wchodzi potężny w swojej klasie model 5008. Nowatorskie rozwiązania technologiczne, efektowna linia nadwozia i dbałość o bezpieczeństwo pasażerów zapowiadają, że Peugeot 5008 zajmie wiodące miejsce w segmencie siedmiomiejscowych SUV-ów segmentu C.
   
Nowy Peugeot wyróżnia się w tym segmencie. Jego koncepcja – dobrze dopracowane wymiary, przestronne wnętrze, inteligentna funkcjonalność – jest unikalna. Pierwszą z zalet jest stylistyka miejsca kierowcy. Natychmiast po otwarciu przednich drzwi przyciąga wzrok i-Cockpit. Ta niemalże futurystyczna koncepcja przenosi pasażerów do oryginalnego i zaskakującego świata wysokiej klasy pojazdów. Jest tam wszystko: poręczna kompaktowa kierownica, duży pojemnościowy ekran dotykowy o przekątnej 8 cali, umieszczony jak tablet na desce rozdzielczej i imponujący cyfrowy panel wirtualnych zegarów o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 12,3 cala. Pośrodku deski rozdzielczej umieszczone są przyciski typu toggle switch. Zapewniają one bezpośredni dostęp do najważniejszych funkcji związanych z komfortem i bezpieczeństwem: radia, klimatyzacji, nawigacji, ustawień pojazdu, telefonu, mobilnych aplikacji i świateł awaryjnych.

Nowy SUV Peugeota 5008 z rozstawem osi 2,84 m zapowiada się także jako najbardziej przestronny wśród wszystkich samochodów tej kategorii w segmencie C. Modułowa budowa płyty podłogowej EMP2 pozwoliła na wydłużenie jego rozstawu osi o 16,5 cm w porównaniu z nowym Peugeotem 3008 oraz o 11 cm w odniesieniu do poprzedniej generacji modelu 5008. Tak więc wnętrze kabiny jest bardzo obszerne, zwłaszcza jeśli chodzi o pasażerów w drugim rzędzie, gdzie przykładowo miejsce na nogi zwiększa się o 60 mm. Na wyróżnienie zasługuje też po raz pierwszy na świecie montowany fabrycznie system akustyczny Hi-Fi francuskiej marki FOCAL (dostępny w opcji). System oferowany w samochodzie posiada 10 głośników wykorzystujących ekskluzywne technologie i zapewnia wysoką jakość oraz precyzję dźwięku odtwarzanego w kabinie samochodu.

Długość całkowita samochodu (4,64 m) mieści się w rozsądnych granicach – jest większa o 19 cm niż w Peugeocie 3008 i o 11 cm niż w poprzedniej generacji 5008. Zewnętrzne wymiary nowego 5008 są więc nadal jednymi z mniejszych wśród dużych samochodów segmentu C. Ponadto nowy Peugeot 5008 proponuje w standardzie trzeci rząd foteli, składanych i chowanych w podłodze bagażnika. Pomysłowy system dwóch uchylnych paneli tworzy idealnie płaską podłogę po złożeniu foteli, a w przypadku ich rozłożenia przylega do ich oparć.

W Polsce model 5008 będzie sprzedawany z jednostkami benzynowymi: 1,2 l PureTech 130 KM oraz 1,6 l THP 165 KM. Dostępne będą również silniki wysokoprężne: 1,6 l BlueHDi 120 KM, 1,6 l BlueHDi 120 KM, 2,0 l BlueHDi 150 KM oraz 2,0 l BlueHDi 180 KM. Ten ostatni silnik napędza tylko i wyłącznie luksusową i dynamiczną wersję GT.

W wersji podstawowej Peugeot 5008 Access kosztuje 99 900 zł.
(ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive