EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Rasowy SUV: Peugeot 5008
 
Peugeot stawia na wielofunkcyjnego SUV-a. Po udanym debiucie modeli 2008 i 3008 na rynek wchodzi potężny w swojej klasie model 5008. Nowatorskie rozwiązania technologiczne, efektowna linia nadwozia i dbałość o bezpieczeństwo pasażerów zapowiadają, że Peugeot 5008 zajmie wiodące miejsce w segmencie siedmiomiejscowych SUV-ów segmentu C.
   
Nowy Peugeot wyróżnia się w tym segmencie. Jego koncepcja – dobrze dopracowane wymiary, przestronne wnętrze, inteligentna funkcjonalność – jest unikalna. Pierwszą z zalet jest stylistyka miejsca kierowcy. Natychmiast po otwarciu przednich drzwi przyciąga wzrok i-Cockpit. Ta niemalże futurystyczna koncepcja przenosi pasażerów do oryginalnego i zaskakującego świata wysokiej klasy pojazdów. Jest tam wszystko: poręczna kompaktowa kierownica, duży pojemnościowy ekran dotykowy o przekątnej 8 cali, umieszczony jak tablet na desce rozdzielczej i imponujący cyfrowy panel wirtualnych zegarów o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 12,3 cala. Pośrodku deski rozdzielczej umieszczone są przyciski typu toggle switch. Zapewniają one bezpośredni dostęp do najważniejszych funkcji związanych z komfortem i bezpieczeństwem: radia, klimatyzacji, nawigacji, ustawień pojazdu, telefonu, mobilnych aplikacji i świateł awaryjnych.

Nowy SUV Peugeota 5008 z rozstawem osi 2,84 m zapowiada się także jako najbardziej przestronny wśród wszystkich samochodów tej kategorii w segmencie C. Modułowa budowa płyty podłogowej EMP2 pozwoliła na wydłużenie jego rozstawu osi o 16,5 cm w porównaniu z nowym Peugeotem 3008 oraz o 11 cm w odniesieniu do poprzedniej generacji modelu 5008. Tak więc wnętrze kabiny jest bardzo obszerne, zwłaszcza jeśli chodzi o pasażerów w drugim rzędzie, gdzie przykładowo miejsce na nogi zwiększa się o 60 mm. Na wyróżnienie zasługuje też po raz pierwszy na świecie montowany fabrycznie system akustyczny Hi-Fi francuskiej marki FOCAL (dostępny w opcji). System oferowany w samochodzie posiada 10 głośników wykorzystujących ekskluzywne technologie i zapewnia wysoką jakość oraz precyzję dźwięku odtwarzanego w kabinie samochodu.

Długość całkowita samochodu (4,64 m) mieści się w rozsądnych granicach – jest większa o 19 cm niż w Peugeocie 3008 i o 11 cm niż w poprzedniej generacji 5008. Zewnętrzne wymiary nowego 5008 są więc nadal jednymi z mniejszych wśród dużych samochodów segmentu C. Ponadto nowy Peugeot 5008 proponuje w standardzie trzeci rząd foteli, składanych i chowanych w podłodze bagażnika. Pomysłowy system dwóch uchylnych paneli tworzy idealnie płaską podłogę po złożeniu foteli, a w przypadku ich rozłożenia przylega do ich oparć.

W Polsce model 5008 będzie sprzedawany z jednostkami benzynowymi: 1,2 l PureTech 130 KM oraz 1,6 l THP 165 KM. Dostępne będą również silniki wysokoprężne: 1,6 l BlueHDi 120 KM, 1,6 l BlueHDi 120 KM, 2,0 l BlueHDi 150 KM oraz 2,0 l BlueHDi 180 KM. Ten ostatni silnik napędza tylko i wyłącznie luksusową i dynamiczną wersję GT.

W wersji podstawowej Peugeot 5008 Access kosztuje 99 900 zł.
(ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton