EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 176/177, październik/listopad 2017
     
 
Solidny filar
20 lat Volkswagen Leasing w Polsce
2018 – rok kolejnych zmian
Bezpieczny kierowca pracuje na wizerunek firmy
BZ WBK Leasing wyłącznym partnerem finansowym Subaru
Flotowy pakiet bezpieczeństwa
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
Infiniti Q50 – najchętniej kupowany model
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
Infiniti: diametralna zmiana strategii
Jak dobrze ubezpieczyć flotę
Jak ujarzmić flotę i zostać bohaterem w swojej firmie
Mandat – przyjąć czy iść do sądu?
Nie piłeś, nie jedź!
Odmłodzony crossover: Nissan Qashqai
Przygoda z Infiniti
Q60 – klasyka coupé
Rośnie w Land Roverach
Stale doskonalimy jakość obsługi
UBEZPIECZENIE FLOTY SAMOCHODOWEJ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW cz.1
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
PSPA: 7 tys. punktów ładowania aut elektrycznych w Polsce do 2020 r.
e-Golfy w ABB Polska
Niebezpieczne polskie drogi
200 000 aut sprzedała Grupa PGD
Agata Chowaniec dyrektorem zarządzającym w Car-Port
Cena najważniejsza
Auto elektryczne za prawie 1 mln zł
Podyplomowe studia zarządzania flotą
Przegląd prasy
Coraz więcej firm oferuje auta na minuty
Sprzedaż na kilka sposobów
Przemyślana konstrukcja: Kia Stonic
Auto z charakterem: Skoda Karoq
Więcej technologii: Peugeot 308
Mały i bardzo przestronny: Ford KA+
Nieduży wielki samochód: Fiat 500
Magia mocy Lexusów
Nowa era popularnego kompaktu: Honda Civic
Komfortowa i ekologiczna: Kia Optima Plug-in Hybrid
Z kosmicznym kokpitem: Toyota Prius
Ekologiczny w trzech opcjach: Hyundai Ioniq
Maksymalnie funkcjonalna: Skoda Octavia
Zgodnie z życzeniami klientów: VW Crafter
Przewiezie wszystko: Mercedes Sprinter
LoJack chroni skutecznie
Ubezpieczenie w CFM
Skuteczna likwidacja szkody
Renault: lakier do paznokci naprawi rysy na karoserii
Okulary w stylu Nissana Micra
Renault Trezor sensacją targów
„Inteligentne” ławki Forda
Innowacyjna Toyota
Robert Lewandowski w Audi RS 6 Avant
Z rynku - Piotr Bryński
Z rynku - Bernadeta Stożek
Nowe Audi A8 jeździ autonomicznie
Volkswagen rozpoczął sprzedaż dłuższego Tiguana Allspace
Nowość Hyundaia – Kona
Mobilny salon Renault
Dacia odmłodziła Dustera
Audi A1 z pilotem jazdy w korkach
Compass, czyli nowa terenówka Jeepa
Skoda Kodiaq Scout w Polsce
Europejski debiut Forda Mustanga GT4
Fiat 500X – kolejna wersja ikony
Ford Tourneo Custom – uniwersalny mikrobus
   
home.kpmg.com
  pokaż wszystkie numery
 
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
 
Nissan zaprezentował zupełnie nową konstrukcję popularnego modelu Micra. Model został umiejscowiony w segmencie miejskich hatchbacków, w którym panuje olbrzymia konkurencja. Dzięki odważnej stylistyce, nowoczesnemu wnętrzu i licznym innowacyjnym technologiom nowa Micra śmiało walczy o palmę pierwszeństwa w tym segmencie.
   
W otoczeniu zielonych lasów oraz mazurskich jezior na półwyspie wciętym w wody Jeziora Wulpińskiego Nissan Poland zorganizował krajową prezentację nowego modelu Micra. Piąta generacja modelu, którego europejska historia sięga roku 1983, stanowi ogromny krok naprzód w porównaniu z poprzednikiem oraz względem wcześniejszych trzech niezwykle popularnych generacji. Nissan Micra jest produkowany w zakładach Renault–Nissan Alliance we francuskiej miejscowości Flins-sur-Seine. Jest to pierwszy model osobowy Nissana wytwarzany w tej fabryce, co oznacza powrót modelu Micra do Europy po siedmioletniej przerwie.

Nowy Nissan Micra został zbudowany na istniejącej platformie V, ale wprowadzono w niej znaczące modyfikacje, aby zapewnić nowy poziom funkcjonalności. Na przykład dzięki większej sztywności i zaawansowanemu zawieszeniu Micra oferuje stabilność toru jazdy oraz mniejsze przechyły podczas pokonywania zakrętów. Dodatkową korzyścią jest obniżenie środka ciężkości związane z niską pozycją za kierownicą, możliwą dzięki dopasowanej ergonomii wnętrza, co powoduje dalszy wzrost bezpieczeństwa prowadzenia. Dzięki świetnej organizacji przestrzeni pięciodrzwiowe nadwozie oferuje osobom podróżującym na przednich fotelach najwyższy w tej klasie poziom ergonomii, bez uszczerbku dla komfortu podróżowania na tylnej kanapie. Całości dopełnia spory bagażnik – 300 litrów (VDA). Po złożeniu siedzenia w stosunku 60:40 można uzyskać pojemność 1004 litrów.

Kierowca ma do dyspozycji 7-calowy kolorowy centralny wyświetlacz, za którego pośrednictwem może obsługiwać system audio BOSE Personal, nawigację satelitarną, telefon komórkowy, pobrane aplikacje oraz moduł sterowania głosem Siri, który współpracuje z interfejsem Apple CarPlay.

Pojazd jest oferowany z manualną 5-biegową przekładnią, z trzema jednostkami napędowymi: wolnossącą benzynową o pojemności 1,0 l i mocy 73 KM, benzynową turbodoładowaną 0,9 l o mocy 90 KM oraz 1,5-litrową diesla, również o mocy 90 KM.

W planach jest wprowadzenie do gamy Nissana Micra kolejnych silników oraz automatycznej skrzyni biegów. Gama nowego Nissana Micra składa się z pięciu poziomów wyposażenia: Visia, Visia+, Acenta, N-Connecta oraz Tekna.

Jako lider technologii w swoim segmencie nowy Nissan Micra posiada szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych: kilka systemów wspomagających jazdę, na przykład popularny system kamer 360° – dokładnie taki sam, jaki oferują modele Qashqai i Juke. Ponadto, system automatycznego hamowania awaryjnego z funkcją wykrywania pieszych, system inteligentnej interwencji przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu, układ rozpoznawania znaków drogowych, adaptacyjne światła drogowe.

Za dopłatą – w zależności od wersji – można otrzymać także podgrzewane przednie siedzenia, system Stop/Start, przednie światła w technologii Full LED czy skórzaną tapicerkę foteli.

Ceny modelu podstawowego Visia rozpoczynają się od 45 990 zł. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018  •  Regulamin strony  •  Ochrona danych osobowych  •  designed by MOUTON interactive