EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2017

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 172/173, czerwiec/lipiec 2017
     
 
Instrument korzystny dla wszystkich
Rasowy SUV: Peugeot 5008
SZKOLENIE: Ubezpieczenie i zarządzanie flotą samochodową: praktyczne aspekty optymalizacji kosztów
Adaptacje i zabudowy na miarę potrzeb
Auta „na minuty” w Warszawie – niebawem wersja dla firm
Circle K wkracza na polski rynek
Droga na szczyty
Dzielny i pracowity: Fiat Fullback
Elektryczna ofensywa
FLOTOWE TRENDY 2017 – EKOMOBILNOŚĆ
Karty paliwowe: wsparcie, ochrona, kontrola
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
Peugeot dla flot
Rośnie wynajem aut dostawczych
Sprzedawca – to zdecydowanie za mało
Stawiamy na jakość
Sztuczne łabędzie mają wzięcie
Wymyślony na nowo: Nissan Micra
Z DKV łatwiej na Wschód
Zachowania na drodze – sam kodeks to za mało
Przegląd prasy
Ford przedsiębiorcom
Prezydencki Citroën DS 7 Crossback
Koniec bieli – szary najmodniejszym kolorem auta
Polacy w największym badaniu zachowań kierowców
Eurocash stawia na hybrydowe Toyoty
Alphabet podwaja wyniki
Złe nawyki i pomocna technologia
Samochód firmowy: ekonomiczny i funkcjonalny
Odwrót od diesla
Służbowym autem na wakacje
Nowocześnie i bezpiecznie: Skoda Rapid
Zelektryfikowana flota BMW
Wyczekiwana turbo premiera: Honda Civic
Na drogi i bezdroża: VW Passat Alltrack
Odlotowe kombi: Kia Optima
Wiecznie młoda: Opel Zafira
W przyjaźni z naturą: Toyota Auris
Auta dostawcze w służbie flot
Jazda pod napięciem: Mercedes Sprinter
Bat na kierowców
Auto z drugiej ręki
Od 2018 r. – większe korzyści z ulgi na badania i rozwój
RV – renoma, niezawodność, walory użytkowe
Wynajem aut dostawczych coraz popularniejszy
Ford proponuje wirtualne zakupy aut
Hyundai z 4Mobility car sharing
Austriacy nakładają kary na przewoźników
Z rynku - Mirosław Michna
Z rynku - SkyCash dla firm, czyli lifehack dla firm z flotą samochodową
Z rynku - Grywalizacja we flocie
Omnicraft – nowa marka Forda
Nowy Captur w salonach Renault
Nowy Koleos bogato wyposażony
Nowa wersja Fiata 500L
VW pokazał w Szanghaju studyjnego I.D. CROZZ
Ciężarówka Toyoty napędzana ogniwami paliwowymi
PSA bliżej flot
Przyszłość logistyki
Renault: bezprzewodowe ładowanie w czasie jazdy
   
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
 
Citroën Jumpy to kolejny przykład odświeżenia gamy modelowej w zakresie pojazdów użytkowych. Nowy Jumpy w wersji furgon łączy w sobie kompaktowe wymiary zewnętrzne z maksymalną pojemnością przestrzeni bagażowej, która jest ważnym kryterium w segmencie samochodów dostawczych do 3,5 t.
   
Citroën Jumpy przeznaczony jest dla szerokiego grona klientów małych i średnich firm (budowlanych, usługowych, komunalnych) i jest dostępny w wersji furgon, combi, z przedłużoną kabiną oraz platformą z kabiną. Do wyboru są trzy długości nadwozia (XS: 4,60 m, M: 4,95 m i XL: 5,30 m), wśród których każda firma znajdzie samochód dostosowany do jej potrzeb i działalności. Wersja z przedłużoną kabiną dostępna jest w wersjach M i XL. Wydłużona kabina to wersja przystosowana także do przewozu osób (max. 6 pasażerów) z osobną powierzchnią załadunkową do 5,5 m sześc. oraz homologacją lekkiego samochodu dostawczego. Wersja Combi dostępna jest w trzech długościach. Modele Combi od wersji XS w górę mogą być wykorzystywane do przewozu max. dziewięciu osób.

Niewielka wysokość, w wersjach XS i M nieprzekraczająca 1,90m, umożliwia wjazd na parkingi, które zazwyczaj nie są dostępne dla samochodów z tego segmentu. Ponadto, nowy model jest wyposażony we wzmocnione zawieszenie przednie typu McPherson ze stabilizatorem poprzecznym i nowe zawieszenie tylne z ukośnie umieszczonymi wahaczami trójkątnymi, zapewniającymi ładowność 1400 kg. Zawieszenie to umożliwia również zastosowanie napędu na cztery koła.

Pod maską Jumpy może być zainstalowany jeden z siedmiu zespołów napędowych opartych na silnikach wysokoprężnych z rodziny BlueHDi o pojemności 1,6 i 2,0 l o mocy 95 KM, 115 KM, 122 KM, 150 KM oraz 180 KM. Oprócz użytecznych w codziennym użytkowaniu auta funkcji, takich jak system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania auta ADML czy automatycznie otwierane przesuwane drzwi boczne, nowy Citroën Jumpy dysponuje szeregiem technologii ułatwiających prowadzenie, m.in. jest to funkcja Grip Control, będąca udoskonalonym systemem zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu.

Aby rozszerzyć ofertę produktową, Citroën nawiązał współpracę z firmami zabudowującymi, by dostosować użytkowy model Jumpy do potrzeb i oczekiwań klientów firmowych.

Citroën Jumpy furgon dostępny jest już od 97 170 zł z VAT. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2017 | designed by mouton