EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 176/177, październik/listopad 2017
     
 
Solidny filar
20 lat Volkswagen Leasing w Polsce
2018 – rok kolejnych zmian
Bezpieczny kierowca pracuje na wizerunek firmy
BZ WBK Leasing wyłącznym partnerem finansowym Subaru
Flotowy pakiet bezpieczeństwa
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
Infiniti Q50 – najchętniej kupowany model
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
Infiniti: diametralna zmiana strategii
Jak dobrze ubezpieczyć flotę
Jak ujarzmić flotę i zostać bohaterem w swojej firmie
Mandat – przyjąć czy iść do sądu?
Nie piłeś, nie jedź!
Odmłodzony crossover: Nissan Qashqai
Przygoda z Infiniti
Q60 – klasyka coupé
Rośnie w Land Roverach
Stale doskonalimy jakość obsługi
UBEZPIECZENIE FLOTY SAMOCHODOWEJ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW cz.1
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
PSPA: 7 tys. punktów ładowania aut elektrycznych w Polsce do 2020 r.
e-Golfy w ABB Polska
Niebezpieczne polskie drogi
200 000 aut sprzedała Grupa PGD
Agata Chowaniec dyrektorem zarządzającym w Car-Port
Cena najważniejsza
Auto elektryczne za prawie 1 mln zł
Podyplomowe studia zarządzania flotą
Przegląd prasy
Coraz więcej firm oferuje auta na minuty
Sprzedaż na kilka sposobów
Przemyślana konstrukcja: Kia Stonic
Auto z charakterem: Skoda Karoq
Więcej technologii: Peugeot 308
Mały i bardzo przestronny: Ford KA+
Nieduży wielki samochód: Fiat 500
Magia mocy Lexusów
Nowa era popularnego kompaktu: Honda Civic
Komfortowa i ekologiczna: Kia Optima Plug-in Hybrid
Z kosmicznym kokpitem: Toyota Prius
Ekologiczny w trzech opcjach: Hyundai Ioniq
Maksymalnie funkcjonalna: Skoda Octavia
Zgodnie z życzeniami klientów: VW Crafter
Przewiezie wszystko: Mercedes Sprinter
LoJack chroni skutecznie
Ubezpieczenie w CFM
Skuteczna likwidacja szkody
Renault: lakier do paznokci naprawi rysy na karoserii
Okulary w stylu Nissana Micra
Renault Trezor sensacją targów
„Inteligentne” ławki Forda
Innowacyjna Toyota
Robert Lewandowski w Audi RS 6 Avant
Z rynku - Piotr Bryński
Z rynku - Bernadeta Stożek
Nowe Audi A8 jeździ autonomicznie
Volkswagen rozpoczął sprzedaż dłuższego Tiguana Allspace
Nowość Hyundaia – Kona
Mobilny salon Renault
Dacia odmłodziła Dustera
Audi A1 z pilotem jazdy w korkach
Compass, czyli nowa terenówka Jeepa
Skoda Kodiaq Scout w Polsce
Europejski debiut Forda Mustanga GT4
Fiat 500X – kolejna wersja ikony
Ford Tourneo Custom – uniwersalny mikrobus
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Mobilny pomocnik: Citroën Jumpy
 
Citroën Jumpy to kolejny przykład odświeżenia gamy modelowej w zakresie pojazdów użytkowych. Nowy Jumpy w wersji furgon łączy w sobie kompaktowe wymiary zewnętrzne z maksymalną pojemnością przestrzeni bagażowej, która jest ważnym kryterium w segmencie samochodów dostawczych do 3,5 t.
   
Citroën Jumpy przeznaczony jest dla szerokiego grona klientów małych i średnich firm (budowlanych, usługowych, komunalnych) i jest dostępny w wersji furgon, combi, z przedłużoną kabiną oraz platformą z kabiną. Do wyboru są trzy długości nadwozia (XS: 4,60 m, M: 4,95 m i XL: 5,30 m), wśród których każda firma znajdzie samochód dostosowany do jej potrzeb i działalności. Wersja z przedłużoną kabiną dostępna jest w wersjach M i XL. Wydłużona kabina to wersja przystosowana także do przewozu osób (max. 6 pasażerów) z osobną powierzchnią załadunkową do 5,5 m sześc. oraz homologacją lekkiego samochodu dostawczego. Wersja Combi dostępna jest w trzech długościach. Modele Combi od wersji XS w górę mogą być wykorzystywane do przewozu max. dziewięciu osób.

Niewielka wysokość, w wersjach XS i M nieprzekraczająca 1,90m, umożliwia wjazd na parkingi, które zazwyczaj nie są dostępne dla samochodów z tego segmentu. Ponadto, nowy model jest wyposażony we wzmocnione zawieszenie przednie typu McPherson ze stabilizatorem poprzecznym i nowe zawieszenie tylne z ukośnie umieszczonymi wahaczami trójkątnymi, zapewniającymi ładowność 1400 kg. Zawieszenie to umożliwia również zastosowanie napędu na cztery koła.

Pod maską Jumpy może być zainstalowany jeden z siedmiu zespołów napędowych opartych na silnikach wysokoprężnych z rodziny BlueHDi o pojemności 1,6 i 2,0 l o mocy 95 KM, 115 KM, 122 KM, 150 KM oraz 180 KM. Oprócz użytecznych w codziennym użytkowaniu auta funkcji, takich jak system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania auta ADML czy automatycznie otwierane przesuwane drzwi boczne, nowy Citroën Jumpy dysponuje szeregiem technologii ułatwiających prowadzenie, m.in. jest to funkcja Grip Control, będąca udoskonalonym systemem zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu.

Aby rozszerzyć ofertę produktową, Citroën nawiązał współpracę z firmami zabudowującymi, by dostosować użytkowy model Jumpy do potrzeb i oczekiwań klientów firmowych.

Citroën Jumpy furgon dostępny jest już od 97 170 zł z VAT. (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018 | designed by mouton