EuroFlota
strona główna
o nas prenumerata szkolenia/konferencje 2018

szkolenia/archiwum
BEZPŁATNE
e-wydanie
dylematy
prawne
kontakt archiwum
 
 
      Numer 176/177, październik/listopad 2017
     
 
Solidny filar
20 lat Volkswagen Leasing w Polsce
2018 – rok kolejnych zmian
Bezpieczny kierowca pracuje na wizerunek firmy
BZ WBK Leasing wyłącznym partnerem finansowym Subaru
Flotowy pakiet bezpieczeństwa
Infiniti Q30 – Premium Active Compact, czyli indywidualizacja we flocie
Infiniti Q50 – najchętniej kupowany model
Infiniti Q70 – ekspresyjna limuzyna
Infiniti QX30 – wszechstronny crossover
Infiniti QX70 – przebojowy sportowiec
Infiniti: diametralna zmiana strategii
Jak dobrze ubezpieczyć flotę
Jak ujarzmić flotę i zostać bohaterem w swojej firmie
Mandat – przyjąć czy iść do sądu?
Nie piłeś, nie jedź!
Odmłodzony crossover: Nissan Qashqai
Przygoda z Infiniti
Q60 – klasyka coupé
Rośnie w Land Roverach
Stale doskonalimy jakość obsługi
UBEZPIECZENIE FLOTY SAMOCHODOWEJ: PRAKTYCZNE ASPEKTY OPTYMALIZACJI KOSZTÓW cz.1
Zwinny mieszczuch: Citroën C3
PSPA: 7 tys. punktów ładowania aut elektrycznych w Polsce do 2020 r.
e-Golfy w ABB Polska
Niebezpieczne polskie drogi
200 000 aut sprzedała Grupa PGD
Agata Chowaniec dyrektorem zarządzającym w Car-Port
Cena najważniejsza
Auto elektryczne za prawie 1 mln zł
Podyplomowe studia zarządzania flotą
Przegląd prasy
Coraz więcej firm oferuje auta na minuty
Sprzedaż na kilka sposobów
Przemyślana konstrukcja: Kia Stonic
Auto z charakterem: Skoda Karoq
Więcej technologii: Peugeot 308
Mały i bardzo przestronny: Ford KA+
Nieduży wielki samochód: Fiat 500
Magia mocy Lexusów
Nowa era popularnego kompaktu: Honda Civic
Komfortowa i ekologiczna: Kia Optima Plug-in Hybrid
Z kosmicznym kokpitem: Toyota Prius
Ekologiczny w trzech opcjach: Hyundai Ioniq
Maksymalnie funkcjonalna: Skoda Octavia
Zgodnie z życzeniami klientów: VW Crafter
Przewiezie wszystko: Mercedes Sprinter
LoJack chroni skutecznie
Ubezpieczenie w CFM
Skuteczna likwidacja szkody
Renault: lakier do paznokci naprawi rysy na karoserii
Okulary w stylu Nissana Micra
Renault Trezor sensacją targów
„Inteligentne” ławki Forda
Innowacyjna Toyota
Robert Lewandowski w Audi RS 6 Avant
Z rynku - Piotr Bryński
Z rynku - Bernadeta Stożek
Nowe Audi A8 jeździ autonomicznie
Volkswagen rozpoczął sprzedaż dłuższego Tiguana Allspace
Nowość Hyundaia – Kona
Mobilny salon Renault
Dacia odmłodziła Dustera
Audi A1 z pilotem jazdy w korkach
Compass, czyli nowa terenówka Jeepa
Skoda Kodiaq Scout w Polsce
Europejski debiut Forda Mustanga GT4
Fiat 500X – kolejna wersja ikony
Ford Tourneo Custom – uniwersalny mikrobus
   
ikol.pl
Fiat professional
kpmg.pl
  pokaż wszystkie numery
 
Q60 – klasyka coupé
 
O urodzie sportowego coupé klasy premium Q60 nie ma co pisać, wszystko bowiem widać, warto jednak zauważyć, że linia nadwozia jest wyjątkowo ściśle podporządkowana aerodynamice. Osiągnięcie w Q60 współczynnika oporu o wartości 0,28 było możliwe między innymi dzięki opracowaniu nowej (w stosunku do modelu G coupé) sylwetki, której zadaniem było zapewnienie stabilności samochodu podczas jazdy z dużą prędkością i przy silnym wietrze bocznym.
   
Q60 w wersji podstawowej napędza czterocylindrowy, turbodoładowany, dwulitrowy silnik benzynowy z wtryskiem, zapewniający efektywną pracę w każdych warunkach. Moc tego silnika wynosi 211 KM przy 5500 obr./min, zaś maksymalny moment obrotowy – 350 Nm przy 1500 obr./min. Zastosowany w nim wysokociśnieniowy wtrysk bezpośredni z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi dostarcza do silnika paliwo w precyzyjnych dawkach, poprawiając ekonomikę spalania. Pasjonatów sportowej jazdy na pewno jednak bardziej ucieszy wersja z całkiem nowym trzylitrowym silnikiem V6 z podwójnym turbodoładowaniem, generującym moc 405 KM. Nowa jednostka VR30 została opracowana z myślą oddania do dyspozycji kierowcy czystej mocy i jednego z najlepszych w klasie sportowych coupé premium stosunków mocy do wydajności. Q60 z tą jednostką napędową wyposażony jest w inteligentny system napędu na wszystkie koła z przewagą transferu na tylną oś (rear-biased), dzięki czemu zapewniając stabilność na drodze i lepsze trzymanie się nawierzchni w warunkach słabej przyczepności, daje radość sportowej jazdy.

Q60 jest wyposażony w siedmiobiegową przekładnię automatyczną, z krótkimi przełożeniami. System adaptacyjnej kontroli przełożeń (ASC – Adaptive Shift Control) za pomocą czujnika przyspieszenia poprzecznego usprawnia wybór biegu, aby dostosować go do zmian na drodze, takich jak podjazdy czy zakręty. System ASC monitoruje zachowania kierowcy i dostosowuje zmiany biegów do jego preferencji zawartych w informacji zwrotnej.

Standardowym wyposażeniem Q60 jest najnowszy, zaawansowany system informacji i rozrywki INFINITI o nazwie InTuition. Pozwala on podróżnym błyskawicznie personalizować elementy wnętrza Q60 zgodnie z ich preferencjami.    (ww)
 
  powrót wersja do druku
   
    Zapisz się na NEWSLETTER

 EuroFlota PTL MEDIA © 1999-2018 | designed by mouton